DON'T USE THE WORD. U JUST DON'T

Nu när jag är ändå är igång och skriver måste jag även säga en sak till. Jag tycker inte om när folk i Sverige pratar engelska. Tex på BB. Hallo vad är det för fel? Jag blir galen. Prata svenska när du kan prata svenska, sedan kan du väl klart säga något ibland. Men ja, jag tål inte svenskar som pratar engelska med största svenska accenten. FÖRLÅT!

Sedan en annan sak. I och med att jag har varit här ett tag så finns det olika sätt att prata engelska. Det finns ett propert sätt och ett mindre propert sätt att prata. Jag blir galen när folk använder ordet F-ing. Jag tror inte folk i Sverige vet hur fult det egentligen är. Jag använde det ibörjan men det är så fruktansvärt fult. Jag skulle bli jättearg om någon säger det omkring mina barn. Jag hörde en kvinna i backen i lördags. Jag var två sekunder från att säga till henne. MAN ANVÄNDER SIG INTE AV DET ORDET. OK, JAG VET ATT JAG GJORDE DET FÖRUT IDAG, MEN DET ÄR SÅ FULT SÅ ATT MAN BORDE GÅ OCH TVÄTTA MUNNEN MED MASSOR AV TVÅL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0