Heading to the YMCA

Hej! Jag skriver igen, vilken skrälll nästan. Jag känner att jag borde hålla med? ligga jämsides? hålla i? va fan säger man.. Keep up with!! Vicotorias tempo, hon har en regäl uppdaterad blogg. Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Sandra kom förbi efter att jag skypat med alla hemma. Jag hämtade kidsen och vi har lite roligt i trädgårnde och iväg till aktiviteter. Jag tog en lång promenad med hunden men tanke på att det var 23 grader ute idag. Sommaren ÄR HÄR! Helt underbart!

Nu ska jag snart åka till gymmet, Victoria kommer vara där. Jag tror inte jag har sagt hur mycket jag uppskattar att hon finns här. Vi har sjukt roligt ihop och vi har alltidn något roligt att prata om. Synd att hon jobbar på dagarna annars kan jag lova att det hade varit vi alla dagar. =) Sandra skulle tydligen till Washington över dagen imorgon, vad ska jag göra då? Kanske ta mig en tripp till Vinnin Sq och checka Marshells, jag har inte varit där på superlänge!!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0