Idag är det Tisdag!

 

Hej!
Tisdagen är bra, jag sov länge denna morgon. Jag vaknade och gick upp och fixade mig coh drog till Vinnin Sq. Det var trevligt. Jag åkte sedan för att träffa Sandra. Alltid lika trevligt, jag träffar Sandra i princip varje dag. Haha, jag ringde Jocelyn på hennes australienska Iphone. Haha!

- Hello?
- Hi
- Hello?
- Hi Jocey, it's Caroline
- What? Hi Lovey!!!

Hon var helt chockad. Det var roligt, hon har varit ute och rest i en vecka i USA. Imorgon drar hon till Europa. Jag är så glad för hennes skull. Hon har klarat sitt år och vi har haft 9 helt underbara månader tillsammans. Jag hoppas bli klar för jag ville ge henne något att läsa på planet. =)

Nu ska jag snart hämta upp mina barn. Sedan blir det väg till gymmet. =)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0