Med ett stort leende på läpparna presenterar jag...

Hej! Hur är det med er? Det enda jag går och tänker på är att min familj kommer på lördag. Jag och Sandra pratade lite snabbt om hur det blir att möta dem efter så lång tid. Sandra sa att hon grät när hennes mamma kom och besökte henne i October men nu är det annorlunda. Det var så länge sedan jag träffade dem men samtidigt är det nu det mest "naturliga". Jag träffar dem inte varje dag men om jag skulle prata i telefon med dem så känns det jättebra, precis nästan som de stod bredvid mig.

Jag tror att jag kommer att vara väldigt skakis, nästan lite nerövs. Jag vet alla gånger jag har väntat på att Johanna ska komma när hon bodde i Bryssel, även om hon var en av mina bästa vänner så var det nervpirrande varje gång. Jag fattar inte ens att de kommer. Det känns som man har levt här i sin bubbla och nu spricker den!!!

Jag tror jag kommer komma in på flygplatsen och söka av efter mamma och pappa. När jag väl ser dem vet jag inte vad som kommer hämta. Jag kommer vara chockad för att Jonathan blivit så stor. Jag kommer smälta när jag ser Elins leende. Jag kommer bli lättad när jag ser pappa och jag kommer på nyttfödas när jag ser mamma. Min älskade mamma som jag är så tacksam för att jag har! Jag älskar Jonathan för att han är min lillebror men också för hur mycket mer mogen han har blivit detta året. Jag tror våra riktiga år kommer vara när han är 20 år och jag är 25 år. Dock vill jag inte tänka på det nu! Elin, min underbara syster... Jag ska ge henne största kramen och det kommer säkert rinna en och annan tår nedför min kind. Jag måste säga att jag ser mest fram emot att träffa pappa. Min pappa som jag har saknat. Han är alltid lika glad varje gång jag ringer och jag är så otroligt glad att han kommer över och träffar mig i Boston. Pappa och jag har något speciellt.

Jag kan inte vänta, det är nästan så att jag går och lägger mig tidigt för att det ska bli lördag. På måndag åker vi till NY. Jag ska visa min familj en väldigt kär stad, staden som jag på ett sätt är helt förälskad i. Jag är förälskad i många städer, NY, Miami, Göteborg, Lund, Halmstad, Chicago och BOSTON...

Jag ska skriva hur det var att träffa familjen efter 9 månader ifrån varandra? Serisöt har det verkligen gått nio månader????

Kärlek Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0