Men vad är då en bal på slottet?

Hej! Jag ska snart sticka iväg och köra Victoria till Wonderland. Hon ska till Washington, jag är så glad att hon ska dit. Hon verkar vara så glad inför the Navy Ball. Vem vad är då en bal på slottet? Jag är lika glad för jag kommer ju ha mamma, pappa, Elin och Jonathan här. Städarna är här nu, jag känner mig ivägen hela tiden. Men men, dags att åka till Swampscott, MA



This is all soon coming to and end! I want to do so much in life? Will I live to be a hundread years? I hope so!

I love you guys in Sweden very much. I love you Jocelyn, rocking Ireland I hope. I will book tickets to Austrila as soon as possible, when I am home. God bless America for this totally awesome wheather!!! It's sunny and the au pairs are happy!

And it's Friday bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0