Midsommar 2012 bokat.

Jag gör som Ove i Solsidan, jag planerar min Midsommar 2012 redan nu. Den ska firas med Johanna Nyman, vem som helst som vill vara med är hjärtligt välkommen. Jag vill att alla mina vänner kommer. Dagen innan får vi träffas och göra världens finaste kransar och vara fina hela dagen. Jeansjacka och krans och en blommig klänning tillsammans med jordgubbar, vin och grädde. DET ÄR MIDSOMMAR FÖR MIG!

Förra midsommar spenderades med Malin, otroligt roligt och det var precis innan jag åkte till USA. Det blev lite av en studentmidsommar. Det var roligt och att få träffa Malin var helt underbart. När jag kommer hem i augusti är Halmstad något av de första platserna jag ska besöka. Om bara så kanske kommer vara över dagen. Men ´ja bil eller tåg, till Halmstad kommer jag i Augusti.

Jag vet inte om jag ska känna mig gammal eller ung. Jag fyller 20 till hösten, jag är glad över det men ändå, typ jag känner mig gammal. Ok jag leker med barn här, men när jag pratade med en tjej i liften jag när åkte skidor, så kändes hon typ som mig och sedan sa hon att hon var 16. Jag fick nästan panik och ville bara ramla av liften. Det känns som om klockan tickar på och jag menar inte att vara förskämd alls gentemot folk som är äldre men jag känner mig sjukt gammal.



Midsommar med Johanna är bestämt 2012. Jag tror kanske att Jocelyn kommer vara i Sverige då. Jag ska ha en superfin krans, vem ska jag fira midsommar med denna midsommar? Båda mina familjer är i Sverige och det ser inte ut som någon av mina vänner kommer över. Jag vill inte vara själv på midsommar. Jag måste planera något med Victoria.



Om 100 år, puss på dig älskling. (Har jag sagt att jag är rädd för äldre människor som jag inte känner. Ush!)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Carro jag vill också vara med på midsommar 2012 snälla, snälla, snälla :)

2011-04-05 @ 20:03:49
Postat av: J

Hahaha perfect, då vet jag vad jag ska göra på midsommar 2012, underbart carro;)

2011-04-06 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0