NEJ DET TÄNKER JAG FAN INTE GÖRA.

Olivia, du var redan inräknad! <3 Vi ses snart. Jag ska försöka printa ett mail, förlåt för att jag är så dålig på det.

Gud, jag är så sjukt irriterad. Jag försöker att inte vara det. Jag har ett otroligt stökigt rum, jag skäms så mycket att jag stänger dörren varje gång jag lämnar. Och dessutom så spenderar jag ingen tid därinne förutom när jag sover så jag fattar egentligen inte varför jag är sur över det. Jag är sur för att jag måste säga hejdå till J imorgon. Jag orkar inte, jag har class vilket suger för jag gör ingenting vettigt ändå. Jag borde boka ett flyg hem till Sverige men jag väntar på att få svar från Romina. Jag borde voka ett flyg till San Fransisco men det har jag nog inte pengar till att göra nu ändå. Skit. Nämnde jag att jag var irriterad? Pricken över i:et är just nu att min Itouch tycker det är jätteroligt att inte fungera som den ska. Jag blir galen, vilket betyder att jag måste ta mig till mallet, vilket i sin tur betyder att det finns risk för att jag spenderar pengar där. Pengar som jag egentligen inte har. Jag åkte till gymmet idag, det spöregnade men visst jag skulle ju dit. Peppad som jag var så skimusiken att fungera, det är någon F-ing Voise Control som avbryter musiken hela tiden. Och när jag väl stänger av den börjar den spela musik av sig själv? Jag blir galen.

Nu vill inte BB fungera heller. Jag börjar snart gråta och för jag har inte fått socker på hela dagen, det är därför jag blir irriterad och då går jag igång på alla småsaker som finns.

Andas Caroline. NEJ DET TÄNKER JAG FAN INTE GÖRA!



Jag är så jävla förbannad. Jag borde kanske skriva upp massor av saker som jag borde få gjort. Men tror jag ska gå och lägga mig och vakna upp och få en bra onsdag!

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0