Överraskning för familjen

Jag håller på att spara pengar. Det är jättejobbigt att gå på mallet och känna att varje dollar är betydelsefullt. Jag funderar på att betala min resa med mina svenska pengar, med lite stöd från mami&papi kanske. Kronan är så stark jämfort med dollarn nu så jag borde verkligen passa på att shoppa nu!

Jag hoppas att mamma är shoppingsugen när hon är här! Jag har en liten överraskning för min familj på söndag. Det är från mina två mostrar och underbara mormor! Jag tänkte lägga upp lite bilder på Facebook från Miami och Phildelphia!

Enjoy life while you can! Det får bli mitt motto de sista 3,5 månader jag har kvar här i USA. Jag fattar inte hur jag ska kunna lämna allt men varje sak har väl sin tid I guess? Jag lämnar något väldigt bra här, men jag har också så sjukt mycket att komma hem till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0