Svenska privatlektioner när jag kommer hem, tack!

Det är jävligt underbart att jag är sjukt osäker på att prata svenska också. Jag kan ju varken stava eller skriva en riktig mening. Fan vad mitt liv suger just nu. Nej, nu blir det till att städa mitt rum. Om det är något som jag har blivit här i USA så är det mer pedantisk av mig. Dock gäller detta inte mitt rum, utan mer resten av huset. Jag gillar inte att lämna köket ostädat om jag inte vet att jag är nästa person som kommer vara där och stöka ner igen. Känns lite dumt att skura köket om jag ska skräpa ner 3 timmar senare igen!

Nu ska jag slänga massor av saker på rummet och vänta på att nästa BB kommer ut. Jag ska också skriva ett mail till mamma och Olivia! GILLA!

Något som jag är en riktig hejare på är SÄRSKRIVNING. Gud bevare oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0