Update

Hej Folket!
Hur är allt med er? Gissa var jag sitter, class. Haha! Det vräcker ner med regn. Även om jag borstare mitt hår i morse så syns inte det nu. Jag åkte till Sandra och åt frukost hos henne imorse, det var mycket trevligt. Vi ska nog träffas hos mig ikväll, jag ville till gymmet men ja, Sandra åker iväg med sina föräldrar från Österrike imorgon så jag kände att det inte riktigt var länge att strida. Haha, det blir mysigt med en filmkväll. Imorgon jobbar jag kväll så det lär väl att gå på gymmet på morgonen. Det blir bar ändå.

Jag känner mig otroligt dum för att jag inte är bättre på att skicka melj till vännerna i Sverige, men ni ska veta att ni ligger mig varmt om hjärtat. Jag kommer ju snart hem. Igår skickade jag in lite olika förslag på flygtider som jag skulle vilja ha. Det blir kanon. Jag tror inte att det kommer att gå att åka med Romina för hon vill åka hem redan den 30 juli och det ska inte jag göra. Jag kommer hem i augusti!

Vad väntas i eftermiddag? Piano och lite dans.

Love Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0