Kvällsöppet

Hej! Jag sitter och tittar på kvällsöppet som hanldar om Elitklasser och intagningsprov vid en ganska ung ålder. Jag vet vad jag tycker men jag vet inte om jag vill skriva det här. Jag förstår allas punkter men ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Något måste ju göras med skolan i alla fall.

Nu pratar de om barnuppfostran. Tigermamman vs oss? Jag vet inte. Frågan är om svensk uppfostran är lite för mesig? SVAR JA!

Jag sitter på klass. Denna eftermiddag bjuds på playdates med några tjejer. Hur gullit som helst. Det blev nog en basketmatch med Celtics för mina stora. :) Jag tittar på bilder på barnen från i somras, gud vad de växer mycket. Helt sjukt!

Barnuppfostran och skolpolitiken är väldigt intressant tycker jag, vi får väl se hur framtiden ser på detta?!

XX


Kommentarer
Postat av: J

haha lovar att vi kommer ha väldigt intressant diskussioner vid middagsbordet som sånna här saker, eller vad säger du?;) <3

2011-04-09 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0