XXX Jag älskar er

Jag hade även en litet tacktal till Johanna. Tack gumman för dina fina kommentar om min paj. Jag kan ju erkänna att det inte riktigt var min paj. Det var nog någon väldigt trevlig tant på google som förmodligen gjort den pajen. Jag kan även intyga att min paj inte riktigt såg ut så. Dock var den väl tillräcligt god att mina barn både åt paprika, champinjoner och gullök.

"Caroline, what is it in this paie anyway?"
"Well, I tell you after we finished the dinner."

Tror ni det fungerade eller, kanske inte riktigt. Haha! Men tack i alla fall Johanna. Jag lovar det kommer bli mycket av paj och lasange i Uppsala i höst. Det lovar jag. Här blir det då ingen mer pizza eller Mac&Cheese vilket jag och mina vänner här har varit duktiga på att äta detta år.

Jag tror jag måste ge Elin och Jonathan lite Mac&Cheese här bara för att visa hur äckligt det egentligen är. Dock gillar jag det ibland, det beror på lite hur hungrig jag är. En gång i månaden är det ok. (Detta har inget med min familj att göra här. Det är mer USA generellt, så ni inte misstar mig)

Jag kan berätta att jag är lite osäker på min svenska. Jag kommer skicka alla min uppstatser på granskning av diverse personer innan jag lämnar in något på Uni. Jag blir som ett levande frågetecken när jag ska skriva ett ord eller en mening som jag kanske inte använder dagligen.



Det sista som jag nu ska göra innan jag åker hem. (Timman är över)... Jag tänkte be om lite vårkänslor. Just nu regnar det ute och i fredags var det snö. Jag vill vill vill att det ska bli vår.

XX Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0