You are always on my mind!

Känslor gå upp och ner. När jag är på mallet, kan jag nästan börja gråta för att jag ska veta att jag måste lämna snart. När jag spenderar tid med Sandra, Vicotira och Romina blir jag helt gråtfärdig när jag vet att det snart inte kommer att vara vi. Dock måste jag se detta positivt. Att jag kommer hem till ett liv som för mig var helt underbart innan jag åkte. Och det kommer vara ännu mer underbart nu när jag kommer hem. Jag kanske verkar vara ledsen för att jag ska lämna här, men det är för att jag har haft det så bra här också. Detta är som mitt andra hem. Jag vet att jag säkerligen kommer vara tillbaka redan nästa sommar, vilket jag verkligen hoppas på.

Nu de sista månaderna ska jag ta tag och göra allt som jag vill göra innan jag åker hem. Jag ska njuta av sommaren och all tid med barnen. Alla vänner här kommer alltid att vara helt oförglömliga men min underbar Victoria har jag senare i Sverige. Jag ska hem och hälsa på min underbar Amanda som jag ibland kan sakna ihjäl mig efter. Jag vill även cauching up med alla andra underbaringar i Sverige. Ida kommer jag att träffa i sommar.

Vad jag ville ha sagt med detta är att det kommer vara otroligt svårt att lämna, men jag kommer lämna med vetskapen att jag kommer komma tillbaka en vacker dag. Denna vackra dag kommer att vara inom en snar framtid. Jag kommer komma tillbaka till USA, till mitt underbara USA och träffa folk& farie du shopping! Jag lämnar USA med tårar, både tårar av sorg och glädje. Jag kommer möta Sverige med tårar men det kommer bara vara tårar av glädje.

Jag lämnar ett helt underbart liv här, men jag kommer att komma hem till ett minst lika underbart liv i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0