At class right now

Hej! Jag sitter pa class. Det ar faktiskt lite roligt att ga hit, hade varit annu roligare om jag kande nagon har, men typ inte. Det ar folk fran hela varlden har men ja, vi far se. Jag var och simmade med Sandra idag. det var kul, eller snarare en snabbis eftersom vi satt pa Panera hela morgonen.

Jag och Romina har varsta dietdealen just nu. I know it will probably not work out but we have to try at least! Hon ar galen, jag likasa. Vi far se, jag jobbar kvall ikvall sa jag ska njuta av the Bachelor och Gossip Girl. Jag vill aka till Canada i mars men flygen ar sa dyra! Jag gillar inte det. Det hade varit sjukt mycket billigare att aka till Washington DC men jag vet inte. Vi ska ju anda dit i sommar!

Skriver mer sedan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0