Första februari tvåhundraelva

Hej! Det var lite veligt fram och tillbaka i morse för min och Sandras del? POSTOFFICE, Film hos henne film här eller ja, det blev gymmet. Jag känner inte alls för det men det blir en ev snöstorm imorgon så det är väl bara att pallra sig dit.

Jag måste skriva massor av mail också. Åh, tråkigt att behöva cover up för nadras misstag när det gäller college här i USA.

Jag har börjat bli lite nojig för att jag snart ska åka hem. När jag kommer tillbaka från Florida har jag bara 4 månader kvar att jobba. Det kommer gå supersnabbt! Jag längtar sjukt mycket till jag är ute och reser med Romina över hela USA.

Jag är ju inte en bra sparare men nu ska jag verkligen sätta igång och börja spara pengar. Jag måste. Vill inte behöva långa för mycket pengar i sommar! Men något kanske, men pengar ordnar väl sig alltid. Sandra kommer och hämtar mig om 30 minuter. Jag borde fixa lite saker nu. Dock är det ganska kul att sitta och skirva maill till underbaringen i Sverige.

Jag ska till posten och skicka i väg ett brev till farmor. Blir ju lite mer krångel när de inte har internet. Jag älskar att mycket är via internet nu för tiden, det är skönt och allt går så mycket snabbare.

Nu ska ni få se en rolig bild! Det är faktiskt jag på bilden så det blir kul! Haha! Det är från när vi hade barnkalas i söndags. Roligare i hela stan! Jag bjuder på bilden och måste även berätta att jag har en badmössa på mig. Han frågade mig om jag tyckte om rastaflätor och jag skakade ganska snabbt på huvudet. "Då borde du anävnda denna sa han och gav mig BADMÖSSAN!" Sätt på dig hjälmen snabbt så slipper der synas! haha! Jag gillade honom!



Haha! Som sagt, jag bjuder på bilden. Det ser ut som snöstormen kommer nu. Det kanske lite tidigare hem från skolan. Roligt för au pairer! Jag och Sandra stoppas inte av att de snöar, okej, vi ska inte simma men vi ska gymma. (Men hör ju inte mobilen om man simmar och det är early dismisal!)

Det gäller att vara förklok och inte efterklok!


Kommentarer
Postat av: J

haha underbar bild!!:D

2011-02-04 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0