Hejsvejs! Johanna det kommer en mail senast imorgon.

Hej hopp!
Jag vantar pa baatre tider. Det ar lite segt har just nu aven om tiden gar fort. Jag har varit med Jocey hela dagen, hon jobbar pa en tavla och jag kor pa med mig scrapbook. Den borjar se bra ut, men jag tror jag kommer behova minst tva till sa det ar val bara att fortsatta.
Vi ska ha ett au pair mote snart. Om nagra timmar, jag ska hem och slanga lite bollar med min hund och plocka upp lite mjolk. Jag vill ga pa bio ikvall men borde val spara dem 10 dollarna men jag vill ju sa garna. Dock verkar inte sa manga vara jattepeppade pa att ga! Var ar Sandra, hon vill alltid ga???
Ja, ledsen for dalig uppdatering men nar varen kommer, kommer aven jag tillbaka. Jag gar i nagot slags ide under vintern. Jag tycker verkligen inte om vintern hur mycket jag an forsoker. Puss och kram Skriver imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0