Lediga lördagen

Hej! Nu sitter jag här igen. Borde ha åkt till gymmet men jag och min tysk tycker att glass låter bättre. En riktig fet glass från B&J ska ni nog inskaffa. Jag vill prata med Amanda på skype idag, men jag tror inte att hon hade tid. Det är ganska trist och grått ute, jag tror vi går här och väntar på en snöstorm men jag vet inte. Vi hade lite doggydates idag nere vid parken. Det är ganska skönt ute, men jag ska inte säga att jag går ut frivilligt. Om jag nu ska gå ut, måste jag nog ducha.

Klockan är redan 4 pm och vi hade väl lunch för en timma sedan. När man sitter här så tappar man lite tid och rum. Jag har suttit och tittat efter lägenheter och även satte upp mig i bostadsköer! Jag är relativt nöjd. Romina sitter och letar efter Universitet i Tyskland.

Så vad ska jag mer svamla om? Nästa vecka ska vi åka in till Boston och ta massor av fina bilder? Ikväll blir det att bada i hottaben! Det ska bli så skönt. Just nu vet jag inte vad jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0