Men vad skulle det vara?

Hej! Har sitter jag, for mig sjalv en underbar fredagskvall. Jag laser lite bloggar fran Sverige. Det ar skont. Jag sitter har sjalv dock sallskap av min hund. Jag vantar pa min tyska kompis, visserligen har hon ett namn men det ar roligare att kalla henne tysken aven om det egentligen inte finns nagon finees i det what so ever. Hon ser inte ett dugg tysk ut, daremot AR hon en tysk. De kokar ris pa satta satt som man kokar pasta och hon sager Scheisse i nar hon blir oforbrett arg. Ja, det var tysken det. Henne kan man alltid sitta och vanta nargra minuter extra pa. Om hon sager att hon ar pa vag kan jag sova ytterligare en kvart utan att det ens marks.
.

Jag pratade med Johanna och Karin idag. Det ar alltid lika trevligt, jag inser hur mycket jag saknar Sverige. Hur mycket jag vill komma hem. Jag inser ocksa att inneborden att komma hem ar ocksa att lamna USA, nagot som jag kan saga att jag ar redo for, men till sommaren. Da ar jag redo. Jag kommer vara redo pa manga saker har i livet. Jag tycker det ar skont att vara har, jag har inte sa mycket planerade saker for mig forutom mina resor och mitt jobbschema. Allt annat tar jag som jag kommer. Jag maste nog var den mest vardelosa manniksa att planera saker med jag har planrat en sak. Min sista manad, nar jag aker hem till Sverige och Florida. Att min familj kommer hit om cirkus tva mander och att vi inte har nagot hotell i New York beror mig fakstikt inte nu. Att jag inte har tagit mig till gymmet beror mig inte heller sarskilt mycket. Det finns pa ett satt inte mycket som kan fa mig att hoja ogonbrynen. Kanske om nagot jattestort skulle handa, vem vad skulle det vara?

Kommentarer
Postat av: Mattisiqra

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-08-09 @ 08:04:15
URL: http://mattisiqra.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0