SCHEISSE!

Jag tycker att det ar kul att skriva. Men vad ska jag skriva, det finns egentligen mycket. Dock kanns det som en riktig waste of time och sitta har och inte kunna ha anvandning av svenska alfabetet. Dock tror jag det gar latt att fixa. Mac har sakert nagon rolig funktion dar du kan fa fram svenska alfabetet. Det vore ju skont om man var 100 % saker pa hur man stavar till just 'alfabet'. Jag vet inte.
.
.
Om ni vantar tva sekunder ska jag kolla efter...
.
.
Swedish keyboard för hela släken kanske. Tur att jag är en sådan datanörd som jag är så att jag vet var varenda tangnent sitter och ännu roligare är det att veta hur det stavas. Min tysk, hennes mamma ska skicka henne till Tyska skolan när hon kommer tillbaka. Jag tror inte att min mamma kommer göra det, dock tror jag att hon kommer bli irriterad när jag pratar engelska med henne. Jag kan bokstavligen inte prata svenska längre, jag får verkligen anstränga mig.
.
.
Nu hon mig tysk. Jag skriver mer imorgon. Vi ska schilla hela kvällen. Dra ner till supermarket och köpa glass och hyra film. Ligga i soffan och spotta i taket tycker inte jag låter helt fel.
.
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0