Sommar sommar sommar

Hej! Jag vill bara säga att jag längtar så sjukt mycket till sommaren. Inte för att jag ska åka hem, men det också, men för att jag vill ha strandsand mellan tårna. Jag vill gå runt i solglasögon hela dagen. Jag vill ta långa promenader med min hund. Jag vill vara brun och jag ska bli så brun i sommar. Jag har värsta möjligheten och jag ska ligga på stranden hela dagarna. Jag kommer inte att jobba mina sista veckor här. Jag kommer bara ha min hund och då kan vi springa runt och bara njuta av sommaren. Jag vill ha midsommar! Jag vill fira midsommar med svenskar! OCH VERKLIGEN INTE ENSAM!

Som sagt, jag vill ha sommar! Jag ska faktiskt unna mig lite shopping i sommar. Det blir inte så mycket shooping just nu med tanke på att jag sparar väldigt mycket till jag ska ut och resa. Men annars, jag längtar till jag kan köpa mig ett par nya perfeka Converse. Jag vill köpa massor av fina sandaler, örhängen och sommarklänningar. Jag vill jag vill jag vill! Jag ska shoppa mycket när mamma och pappa är här!

På tisdag ska vi åka och printa ut massor av bilder. Då kanske jag hinner shoppa lite. Vem vet? Ja, snart blir det sommar. Våren kommer tidigt här i Boston. Jag såg faktiskt lite vår-hopp igår. Nu ska jag ta ut min hund!



Jag vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0