Super B blir toppnigen på denna söndag.

Hej! Hur är allt med er? Vad ska jag säga om denna dag, jag har inte gjort så mycket. Jag har umgåtts med Romina och vi har varit och lekt med Japser på standen. Vi träffade en liten miniJapser, en puppy Springer Spaniel. Hur gullig som helst. Jag tror att jag kanske kommer ha hund när jag blir äldre, hur konstigt det än låter. Jag är så van att gå promenader nu och jag kind off gillar det. (Oftast)

Vi har bara schillat idag, vi har suttit och pratat och ätit svenska pannkakor. Mina girls här älskar mig när jag gör svenska pannkakor, mina kids för den delen också. Jag stekte pannkakor samtidigt som jag msnande med Ida. Det var skönt att prata med henne även om vi inte pratade så länge. Vi kör på en date nästa helg istället. Nästa helg ska vi dra in till Boston och springa omkring lite.

Jag gick inte till gymmet idag, jag har mina anlendingar om man säger så. Idag är det Super B, det är hur coolt som helst men efter en timma blev jag lite trött på fotbollen så jag gick till mitt rum. Det var dock roligt med Black Eyed Peas and Usher m.fl i mellanbreak! Nu har jag träsmak i rumpan och överväger på att gå och lägga mig. Jag är lite trött faktistk, jag har ju haft sådan anstängade dag.

Igår badade jag och Romina i hpttaben, och Romina tyckte det var jätteroligt att rulla sig i snön. Jag köpte inte idéen lika mycket men gjorde det en gång för att vara snäll. Superskönt var det i alla fall att bada!

Imorgon börjar en ny vecka. Jag tror det är 31 veckan eller något. Det rullar på! Snart är vi i Florida. Just de ja, jag köpte en ny bikini idag. 13 dollar betalade jag och det tackar vi för. Bra pris. Jag köpte även en ram som jag ska skicka med min kära familj när de är här och hälsar på. Jag måste se till så att jag köper på mig alla saker som jag vill att de ska ta med sig hem.

Jag försökte ladda upp några bilder men det vill tyvärr inte fungera. Vi får ta det en annan gång! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0