Alla som skickar mail är klippor! <3

Hej igen! Igår hade jag fullt upp. Igår kväll slutade jag lite tidigare och passade på att åka till the Y för ett simpass. Det var riktigt gött. Därefter träffade jag Dani och Sandra på Starbucks. Hilma trevliga där på Starbucks, de skiker ut en prick klockan nio. Det är därför jag föredrar Panera. Gud, där är de i alla fall lite trevliga. Sist kommer dock Dunkin Dounats.

Jag måste skynda mig nu, ska hämta min galenpanna tjej om några minuter. (Vårt skämt, hon är  supergullig!) Vi ska hem och göra lite läxor och sedan blir det skyttetrafik fram och tillbaka till dans och badminton! =)

Jag var på the Y förut och simmade idag med, det var kul men jag hade ju hoppas på att träffa Sandra där. Jag åt frukost hos henne i morse, ägg och korv! Vi såg på Prison Break och halvsov. Min dag det!

Jag ska visa er en bild senare om vad som hände när vi skulle på en hemmafest i December förra året. Fina minnen med Amanda! <3

Kommentarer
Postat av: Emma H

Heej Caroline!! <3



Jag saknar dig massor, hoppas du har det superduperbra, det verkar det ju som iaf ;D

Nu när jag såg detta inlägget så tänkte ja att jag också får ta o skicka iväg ett mail... Så se upp för det ;P xD

Puss <333

2011-01-26 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0