I am pickiing up some soup. (Always soup on Mondays!)

Hej! Nu är det lite varmare. Jag har varit och sagt hejdå till Amanda idag. Det var helt ok om jag ska vara ärlig. Jag är glad att hon ska få åka, sjukt glad över att hon har klarat av sitt år. Nu är hon på väg till Texas. Jag åkte till min class som började idag. Det var roligt och det var precis som jag väntat mig. Jag kan ju säga direkt att jag inte kommer gå dit varje gång, men oftast. Det var massor av utlandsstudenter där, ok jag hade inte väntat mig några amerikanare!!! Massor från Asien och Nordamerika och jag från Sverige!

Haha, jo men det var roligt. Jag scorade 100 % på mitt quiz så jag var nöjd. Men jag tror nog allt att det finns lite att lära sig om grammartik ändå.

Nu ska jag iväg och köpa soppa. Jag tänkte faktiskt joina alla hemmafruar med att kanske vara tidig vid skolan för en gångs skull, eller kanske inte? Jag menar, vem sitter där  30 minuter innan barnen kommer ut bara för att parkera nära skolan? Inte jag!!! Det sa jag till mina barn, jag är ingen hemmafru och jag har annat att göra än att sitta och vänta i skolan bara för att få en bra parkeringsplats.

Ikväll blir det nog Starbucks, det är ganska skönt att träffas efter att en au pair har lämnat. Jag har inte träffat Sandra idag, vi träffas ju typ varje dag så det blir att träffa henne ikväll. Vi måste planera om vi ska åka till Canada eller inte...?

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0