Inte för att jag inte kan ta skit under naglarna!

Hej! Nu sitter jag här sönderstressad till tusen. Jag ska hämta upp Sandra om 11 minuter. Det tar sju att åka dit. Duktig som jag är är allt packat. Fan vad mycket man ska ha med sig när man både ska förbi Jocelyn, college, gymmet och Miami träff på Panera. Ja, morgonen var bra. Jag fick min monkeys till skolan i alla fall.

Nu håller jag på att tvätta. Överföra Series 2 till Jocelyn av Prison Break. Jag vill skicka världens längsta brev till Johanna men det får jag sikta på att göra i eftermiddag någon gång. Jag somnade gott i går kväll. Det ska vara glashalt på vägarna idag så jag lovar att ta det försitkigt.

xxxxx


Det bästa jag kommer ta med mig av amerikanska kök är en "island", ni vet dem som ofta finns i mitten av köket, hur bra som helst att ha. Jag kommer också ta med mig matrenasten eller vad man nu ska kalla den. Tänkt dig själv att du aldrig behöver stå och ta upp alla matrester ur diskhon, här är det bara att spola ner, det fixar sig självt! Helt underbart. Inte för att jag inte kan ta skit under naglarna men man måste ju inte.

Nu är jag redan sen för att plocka upp Sandra. Suck!


Kommentarer
Postat av: j

det heter köksö på svenska gumman! och du får gärna skaffa en sån där underbar rens grej, fab var den ju!!<3

2011-01-18 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0