Jag börjar bli lite sömnig!

Hej! Nu sitter jag här och skriver igen. Jag har suttit och kollat på lite utbildningar, men det blev jag inte klokare alls av det. Jag sitter här och tänkte skriva av mig lite. Jag vet inte om jag borde göra det på datorn eller på bloggen men jag börjar här tänkte jag...

Jag kan inte förstå att tiden går så fort, men missförstå mig inte. Jag tycker på ett sätt att det är skönt, jag vill ha sommar. Jag vill ha sommar i Boston och sommar i Göteborg. Jag vill helt enkelt ha sommar. Jag vill kunna gå med mina brillor och ligga på straden. Jag har en önskan att vara riktigt bryn (läs: försöka) innan jag kommer hem till Sverige i sommar. Vi har en beach här så det borde gå hyfsad bra kanske.

Jag och Jocelyn diskuterade om vi tyckte att vi hade varit här länge. "It feels like you have been here with me forever, Jocey said". Haha, tänkte jag. Vi har varit här i lite mer än sex månader tillsammans. Jag kan inte förstå att hon snart åker hem. Vi har stöttat varandra här under hela året och ja, det är snart hennes tur att åka hem. Hon åker till Orlando för att träffa sin bästa kompis i slutet av Januari. Jag är så glad för hennes skull att hon ska åka till Florida och gå på Disney Land och Harry Potter World. Jag hoppas att hon har the best time of her life!

Denna kväll spenderade jag hemma. Jag tog ut min hund för en 30 minuters promenad men annars har jag bara slappat. Jag åt en "halvmiddag" beståenade av två mackor. Jag var verkligen inte hungrig och jag skulle ju bara sitta hemma hela kvällen. Transformers är på tv just nu. Jag gillar den filmen och just nu sitter jag bara hemma och njuter av att ta det lugnt. Om jag tänker efter så har jag inte så ofta sådana kvällar då jag tar det lugnt. Jag borde ha flera men det är ju även väldigt roligt att gå ut och äta med kompisar. Dock orkar jag inte skriva mer nu. Jag bara babblar och babblar. =)

haha! Jag är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0