Jag känner mig som 14 när jag "gråter" för att jag vill att håret ska växa

Hej!
Vi hade det jättetrevligt ute i Salem igår. Vi gick till en mysig restaurang men musiken var lite hög så det vart lite svårt att prata. Jag och min underbara aussie Dani skrek till varandra. (Inte för att det inte är ovanligt att jag skriker men...) Jag hade skitkul! Det var Amandas sista helg tillsammans med mig dock. Men jag är inte deppig, hon bor ju i Sverige. Det är skillnad när vi pratar om mig och mina aussies (Jocelyn, Danielle och Lou)

Nu ska jag hoppa in i duschen (kanske, om jag orkar)... Sedan ska jag langa bollar med min hund, jag skulle gått till the Y imorse men jag orkade bara inte. xD

Vi drar till in Boston city kl 11 med gänget, kulkul! Jag ska hålla hårt i plånboken men tänkte ändå hänga med och knäppa lite underbara bilder av min favorit stad! Number #1 Boston Fräscha upp sig var det!

Just nu har jag bara en önskan. Att mitt hår ska växa! Jag pratade med underbara dunder Karlsson igår i över en timma, hur underbart som helst. Jag tänker på dig Johanna i Uppis. Jag älskar er alla!


Jag hade plattat mitt hår igår och satt det i mittbena, så ovanligt men jag gillar det! Dock kansske det inte blir vardagsfrisyren. Men som sagt, jag vill ha längre hår. TACK!


Kommentarer
Postat av: Jensalida

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-22 @ 07:28:21
URL: http://jensalida.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0