Jocelyn is going to Florida today! YEYY!!

Hej! Det var upp kl 6 imorse. Vi hade ett fodelsedagsbarn i familjen. Grattis till min kille 10 ar! Det var jatteroligt, jag gick tillbaka och dog i sangen och sedan kom min vovve och tyckte att vi skulle ga ut!!! Nu har jag precis slangt i min lite havregrynsgrot, (helt utan socker, wow!!!!) Det ar typ ett mirakel att det finns att ga tag pa har i USA.
Jag ar sa javla peppas pa livet. De sista dagarna har har fatt mig att fa upp ogonen for manga saker. Jag maste borja skriva lite mer mail. Jag ska svara pa underbara Emmas mail. Jag hade class nar jag sag det och sedan forsvann tiden. Jag ska gora en lista pa alla som ska fa ett mail sa ska jag skicka ett mail om dagen. Jag ska personligen skriva pa bloggen att jag skickar ett om dagen sa att jag har bevis. Idag blir det Emma som far ett mail!!!
Nu ska jag dra till gymmet. Ska det tranas for hela slanten. Jag ska bara hamta upp min tysk. Innan ni dor maste ni titta pa skrackfilm med en tysk eller med Romina, jag vet inte om det ar hon eller att hon ar tysk!
Haha! Vi hors senare, livet ar lite fort kort for att deppa! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0