Men ack om jag inte var lycklig ändå!

Hej! Nu var det redan måndag, en måndag som jag inte trodde skulle komma så snabbt. Jag är helt ledig idag, hur skönt som helst. Jag pratade om denna måndag för två veckor sedan, jag tänkte att det dröjer ett tag men vips så var den här. Ni kan ju förstå hur snabbt tiden går här?

I frdags var vi ute på Tavern. Ett sjukt trevligt ställe men det tror jag redan att jag har berättat för er. I går hade jag och Jocelyn Prison Break marathon. Vi såg på 11 avsnitt. Jag sog med Jasper hela natten och myste med honom. Jag fortsatte att titta på PB efter att jag kört hem Jocelyn. Jag älskar den sierien. Och man kan ju undra om der var värt att spendera en av sina dyrbara dagar i USA med att kolla på Prison Break? Jag kan säga mina kära vänner, DET VAR DET!

Nu sitter jag och har precis ätit frukost. Jag ska hämta upp Jocelyn om en kvart för vi ska biffa på gymmet för att sedan ta oss vidare till mallet. Vad jag och Jocelyn har gjort denna helgen?

KNÄCKT ÄGG, KOLLAT PÅ PRISON BREAK OCH ÄTIT BEN&JERRYS ICECREAM. Jag har en historia om den glassen men det orkar jag inte berätta nu. Eller jo kanske.

Jag och Jocelyn ville ha pannkakor med nutella på. Ja, så vi tar oss ner med hunden på isen och in på Marbleheads dyraste supermarket men som för övrigt är väldigt trevligt ställe förutom när man letar efter buljong! Vi går och småhandlar och kommer fram till glassen. Väl framme står en kvinna och försöker promota sin nya glass. Hon frågar oss om vi vill smaka och ger oss all anledning i världen för att välja hennes Yoghurtglass framför någon annan. "Well, we acutally came for buy Ben&Jerrys, I am sorry." "Well, you should not eat that, this is so much better for you!" (JAG KAN SÄGA ATT DET SLUTADE MED ATT VI FICK KÖPA EN BEN&JERRYS OCH EN AV HENNES!!!!) Men ack om jag inte var lycklig ändå!

NU DRAR VI TILL GYMMET. (På ett sätt skulle jag göra vad som helst för att få vara i Sverige och kolla på Solsidan varje söndag. MEN DET VAR BARA EN TANKE!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0