Nu är det lunch som gäller!

Hej! Det är mitt på dagen och jag mår toppen bra, jag har inte gjort någonting denna morgon. Jo, jag gick faktiskt in och duschade. Tyckte typ att det var dags! Nej men jag ska snart leka min med kille, vi tänkte kanske hitta någon playdate att leka med.

Jag ska rensa mina bilder på daotrn för jag ska fixa en scarpbook. Det är nog bättre att göra det nu snarare än i Sverige i sommar. Jag vet att jag inte kommer sätta mig ner och klippa och klistra. Men vi har tydligen "scrapbooking-playdate här mellan au pairerna, kanske skulle joina där. Dock tror jag att jag har är lite för lat för det. Jag har blivit så lat på sista tiden. Det gäller inte träningen utan att träffa de andra tjejerna. Jag tror det börjar kännas att många lämnar nu. Jag sitter "nästan" hellre på mitt rum än att åker och fikar. Mycket mysigare men jag tror mest att det beror på snön. Mina tjejer från Austrlien här älskar snön.
"I tell them. I you have had snow for 18 winter you are not that excited about the 19 th!" "Caroline, I guess you have a point there" TACK! Jag hatar snö men man kan ju inte riktigt köra på det rakt ut, jag är ju trots allt en au pair och ska älska allt och alla!

Just nu vill jag bara shoppa, men inte för mina egna pengar så jag låter bli. Vi åker snart till Miami. Undra vad jag ska göra ikväll? Jag vill simma, jag ska titta om någon vill joina mig?!



Jag och Jocelyn. Vi är någonstanns längre upp i Massachuetts, vi är på ett lovster(hummer) ställe där de spelade in "Grown ups". Jag har fortfarande inte sett den filmen men jag vill så gärna se den. Vi har ett hus som ligger ca 7 minuter bort från mig här. Där bodde Adam Sandler några dagar, dock var jag inte här då men det är coolt. Huset har en västkust stil och det är tydligen sjukt dyrt att åka över till västkusten och filma så de letar efter passande hus på andra sidan istället! COOLT!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0