PUSS PÅ ER

Hej! Jag skriver ett snabbt inlägg. Jag måste först fråga, är det någon som vet när FETTISdagen är? I Fenruari eller hur? Jag måste ju baka semlor på något sätt. Som vanligt är man inne på FACEBOOK och där var det en statusuppdatering med en semla! Ja, sugen blev man!

Nu tänkte jag dra till gymmet. Sandra dumpade mig för Starbucks, min kille häromdagen. "Ska du gå till Stjärnpengar, eller?" "VA?" "Ja, Starbucks, stjärnpengar!!" (Min kille kan svenska. Han är så duktig, 10 år och sjukt fyndig i svenska språket!" Jag älskart! Jag tittade lite mer på Uni igår, men blev inte klokare för det. Jag tror jag kommer dra lott i sluändan!

Jag har lite mail att skicka, till några college och några universitet i Sverige. >.< så känner jag för det. Jag ska dock möta Sandra på Starbucks nu, hon ringde mig och sa att hon skulle dra en vit lögn för sin SKYPEkompis. (Jag har aldrig gjort det, säger jag med mina fingrar korsade. (LEDSEN SVERIGE!) Ibland går det bara inte.

Jag vill skypa med Anna, Olivia, Emelie, Johanna, Ida, Karin, Adna, Pappa, Ida, Jonte och company, Elin, Ditte, Emma och alla andra somv vill prata med mig!

Nu var det gymmet fast kanske lite senare då. Ikväll blir det fixning av bilder, vi ska tydligen till mallet imorgon och framkalla bilder. Jag är lätt på! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Olivia

hej carro!

Semledagen är den 8 mars :)

2011-01-31 @ 16:48:53
Postat av: Emma H

Carloniiiiine!! <3 Jag vill också skypa med dig! Jag e ledig både idag (tisda xP) och imon, så idag på kvällen hade passat prima för mig! ;D

Ja skriver på fb också, så kan du höra av dig där när det passar ;P <3

2011-02-01 @ 08:19:59
Postat av: J

Vad bra att Olivia har koll!! hade ingen aning om när det var men har redan ätit årets första semla och blev nu naturligtvis sjukt sugen på årets andra semla, hm klockan är halv tio och jag har inte ätit frukost....bakis varning på den cravingen! men nää sjukt bra idé ska banne mig dra med någon och fika för att få en **** semla! Okej skit vad jag bablar, nu frukost!;)

2011-02-04 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0