Stater i Amerikat!

New York, Massachusetts, Illinois, New Hampshire, Vermont, Maine, Florida, Pennsylvania, California, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico, Texas, Luciana, Mississippi (drive through),Tennessee, Kentucky (drive through), West Virginia (drive through), Virginia (drive through), Maryland, Delaware (drive trough), New Jersey (drive trough).

Dessa stater kommer jag ha varit i när jag åker hem till Sverige i sommar. Jag tycker nog att jag har jobbat ganska bra då och jag kommer ju absolut att komma tillbaka till USA och resa mera. Gud, jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit!

Jag borde kanske studera den amerikanska kartan bättre! Jag ska inskaffa mig en amerikansk flagga och skriva massor av fina minnen på. Dessutom vill jag ju att mina vänner ska ska signera den. Japp, veckans uppdrag kanske!

STATES OF AMERICA


Kommentarer
Postat av: j

avundsjuk!!!! säger inget mer!! :)

2011-01-25 @ 16:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0