Skyventure is on the 30th of January'11

Hej! Hoppas allt är bra med er. Jag fick ett väldigt sug att skriva. Jag har inte hunnit titta på några utbildningar ännu. Jag ska nog göra det imorgonkväll eftersom jag jobbar kväll. Just nu ligger jag och tittar på några avsnitt av Prison Break igen. Jag och Jocey är helt besatta. Nej, men vi tar det lugnt bara!

Jag är så glad att jag har fått ett mail från Johanna. Jag ska svara på det så snart som möjligt. Imorgon blir det gymmet. Vi var även där idag och det var mycket trevligt måste jag säga. Jag gick en timma med hunden förut, hur skönt som helst att gå när du väl har kommit över att det är kallt ute.

På fredag åker jag till New Hampshire med min familj. Vi ska bo på hotel och det ska vara en överraskningsfest där till en vän till familjen också. Det ska bli mycket trevligt, vi ska åka skidor också. Jag är lite nevös för det var ett bra tag sedan jag åkte. Ungarna har åkt skidor hela helgen här.

Den 30 januari ska vi åka och flyga skyventure kallas det. Det är inte som att hoppa fallskäm ritkigt men du flyger i en tunnel, precis som på bilden. Jag är så spänd och det är barnen också. Superroligt ska det vi. Vi ska även ha barnkalas där. Jag är nästan som ett litet barn på julafton när det kommer till sånt här.



Denna veckan kommer nog gå väldigt snabbt. Det är redan tisdag imorgon och allt flyter på som vanligt. På onsdag har jag och Jocey planerat på att gå till gymmet två gånger. Jag ska gå på morgonen efter att vi + Amanda har ätit frukost på mallet. Det ska tydligen vara jättegod frukost på ett ställe där. Amanda åker ju till Texas på måndag. Hon är då klar med sitt år här som au pair. Jag kommer hem till sommaren och då måste jag åka upp och hälsa på henne.

Nu tänker jag väldigt mycket på sommaren, jag är så spänd på att komma hem även om jag vet att det är ett tag till dess. Men jag är glad att jag är här nu och jag är glad att jag kommer hem till sommaren.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0