Det regnar i Boston

1. Jag vill ha glass.
2. Jag väntar på Sandra
3. Jag har städat men tyckte att det var tråkigt
4. Det regnar

Ikväll ska vi antagligen åka till IKEA. Det beror lite på om vår svenska Nadia vill höra av sig och när hon är ledig. Jag sitter och funderar på hur jag och Victoria ska lyckas med vår midsommarkrans, i detta sammanhang finns inte ett misslyckande, än mindre "vi löser inte detta"... Vi kommer lösa det, om jag så ska få klistra fast blommorna i håret.

Jag ska göra lite i min scrapbook nu, först lunch dock. Jag har plockat ur hela mitt rum. Jag gick tillbaka några månader och läste saker som jag skrev i augusti. Det är sjukt hur man bygger upp ett liv här. Jag blir påmind om saker som hände, jag kommer inte ens ihåg saker även om det var mindre än ett år sedan. Man börjar verkligen bli gammal på riktigt.

Nu ska jag göra lite nytta. Nu har jag bara badrummet att packa ur och sedan få ner mitt ett års boende i USA i EN RESVÄSKA, önska mig lycka till I guess!



Jag vet inte när deta var, det måste varit förra sommaren/hösten någon gång. Jag kommer snart hem, det känns helt sjukt!

Sjukt är rätt ordet, det känns sjukt underbart, men samtisigt sjukt konstigt. SÅ jag antar att "sjukt" är en bra sammanfattning på det hela. Jag undrar lite var min Johanna håller hus? Jag tror att hon jobbar, dock är hon lite saknad.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0