:)

Hi, long time no see? Ja, det var ett tag sedan. Typ min inledningsline varje gång jag ska skriva ett inlägg. Jag borde bli bättre men det finns inte så mycket att säga. Jag lever fortfarande i min lilla bubbla här, inser väl snart att jag snart ska åka hem. Mina vänner har fått sina flyg hem, inte jag. Kan bero på att jag inte redovisat mina credits ännu, shame on me! Jag gjorde i alla fall det idag, hoppas att mitt flyg kommer snart.

Snart ska jag plocka upp mina busungar och dagen bjuder på lite art&crafts och lite badminton. Jag har gått och blivit förkyld, vet inte hur? Antingen är det a cold eller en allergi vet faktistk inte!? Jag kommer ihåg att jag var sjukt förkyld förra året i Juni också. Men men, det går väl över.

Jag och Sandra åt frukost ute idag. Mycket gott, jag hade lite sovmorgon och vaknade si så där vid nio. Det är sol ute så jag tänkte passa på att vara ute med barnen idag. Ikväll blir det middag tillsammans med tjejerna i Salem. Det är ganksa coolt att bo nära Salem the witch city. De nämner Salem i många filmer! ;)

Got to go!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0