Härliga dagar!

Hej! Hur är allt med er? Idag har vi kört Yardsale, typ så amerikanskt det kan bli va? Jag och barnen sålde Lemonade, amerikanskt eller vad? Vi fick ihop mycket pengar till klubben så alla var nöjda. Jag tog en glass med Victoria, stackarn som fick böter på bilen, inte en liten bot heller, 100 dollar. Inte roligt, jag ska vara mer uppmärksam var jag parkerar.

Jag åkte till the Eastern och åt med familjen, jag älskar stället. Det kan vara väldigt "fin i kanten att gå dit" men sedan finns det människor som går omkring i seglarkläder och allt möjligt. Folk som är där har pengar, det finns det inget att snacka om. Folk som bor där jag bor i allmänhet har pengar. Det finns hur många hemmafruar som helst. Jag är typ en av de få "babysitter" på min skola. (Eller så är det för att de amerikanska nannys är så slöa att de inte går ut sin bil!!!) Tänk vadfolk måste tjäna för att kunna ha en hemmafru? Jag menar, de lever ju inte direkt knapert för det?

Jag skulle sovit hos Sandra och Romina idag, men jag blev för trött. Imorgon ska jag visa er varför jag kommer fälla många tårar när jag flyttar härifrån. Vill inte ens tänka på det. Imorgon har jag 11 månader i USA. Är det sjukt eller vad?

GRATTIS ÄLSKADE JOHANNA 20 ÅR GAMMAL. JAG RINGDE OCH PRATADE MED HENNE IDAG, HELT UNDERBART. PUSS OCH KRAM



Tegan, Sandra, Victoria, jag och Olga.

Detta var när vi var ute och åt middag igår kväll. Sandra hade hittat en "efterfest" till oss. Låt oss bara säga att ja, sånt man gör uppe i Dalarna? Nej, men ja, kanske inte den efterfesten som jag hade tänkt mig. Dock var jag hemma vid elva för jag skulle ju jobba idag.

Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. Jag kan meddela att våran klubb har öppnat och att våran pool är öppen. Jag fick reda på att man kan ta shuttle tvärs över havet (jag ska visa vad jag menar senare) och de är inte män på 60 år som kör båtarna, snarare .... ja, ni fattar!!!!

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: amanda

CAROOOOOOO vad ja saknar dig och usa, nu när ja har kikat på din blogg känns de helt ofattbart att jag har vart där!!!!

miss u babe <3

2011-06-08 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0