John Tucker Must Die

Hej! Jag har i princip varit inne hela dagen. Kanske inte gjort jättemycket men ja, lugn i själen är jag i alla fall. Baseball game blev inställt så vi drar till Pia för att titta på film istället. Jag ska hämta upp Romina, Tegan och Lena på vägen, I should have hit the road a couple of minutes ago, but that's just me right. Sandra is coming home tonight, I think I will be able to meet her tomorrow before she's going away again! (Annoying or what?)

Anyway, I will pick up "John Tucker must die" from Chet's Video now. Gosh, the movie is so funny. I hope we all get a pretty good laugh. Love you all!



Malin, jag tänker på dig när jag tittar på film här. Vi tittade alltid på film tillsammans, helt sanslöst så många filmer vi har sett. Jag kommer hem snart, då ska jag ge alla jag känner en riktigt stor kram. Jag längtar. Jag har börjat packa och är snart? redo att komma hem.

I L-O-V-E you!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt du är gumman! Filmen är grym! :D Saknar dig!

2011-07-15 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0