Om att komma hem to a place where I belong

Hej! Jag lever i extas. Jag har precis pratat med Adna, jag tror vi pratade senast i julas. Det är helt sjukt. Gud vad roligt det blir att komma hem nu. Jag tror aldrig jag har sett fram emot något så mycket. Det är sjukt svårt att lämna denna men jag har så sjukt mycket roligt att komma tillbaka till.

Alla släkt och vänner, vi ska festa och bara ha sjukt roligt! Jag försökte ringa Johanna och önska henne och gänget en trevlig midsommar men de verkar vara lite väl upptagna med sitt midsommarfriande!!! Roligt för dem!!!

Det var underbart bra att prata med Adna, typ som att jag aldrig hade åkt. Vi har så jälva roligt tillsammans. NU ska jag bara komma hem och vara med Adna&Karin och ha det lika underbart som de var förut innan jag åkte.

Åh, jag är så taggad. Det är nästan svårt att inte jobba här för det finns så mycket annat man kan göra. Jag väntar på att Victoria ska sluta, vi ska åka till mallet och sedan ska vi laga mat inför midsommar. Det ska bli jätteroligt!

Nu är min latvecka över, nästa vecka kör vi gymmet och har ett aktivt liv igen. Det blir att gå upp 7 varje morgon och ta en riktig härlig promenad. Det gjorde jag i början av veckan så det blir bra. Men ja, jag ska pilla lite med min scarpbook och min packning. Jag kan inte vänta till jag kommer till Sverige igen. 4 augusti säger jag bara!!!



Adna, Karin och jag. Ni fattar inte hur mycket jag ser fram emot att komma hem och träffa er!?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0