Tankar för att åka hem

Hej!

Tankar för att komma hem. Ok, jag är inte hemma ännu men det är mycket som går runt nu. Jag pratade med Ida idag i två och en halv timma. Jag kan säga att vi hade mycket att prata om. Det var riktigt roligt att göra det.

Nu när jag inte längre jobbar så sover jag en del på morgonen. Jag går upp 7 på morgonen för att han måste ut och kissa, sedan går jag tillbaka och sover till halv nio. Det är skönt.

De två sista dagarna har jag försökt att pressa lite vid stranden, det har gett resultat men jag ska inte säga att jag är jättebrun men lite i alla fall.

Idag har det varit lite sämre väder så jag har passat på att packa lite. Eller ja, tålamodet försvinner efter 5 minuter och jag går ner och sätter mig vid Facebook. Ibland känns det så tungt att åka hem, packningen tar verklgien kål på mig. Jag måste packa för mig sistamånad resa och sedan för att komma hem till Sverige. Det gäller att inte glömma något och jag har en resväska att åka hem i. Dock tänkte jag ringa Lufthansa och fråga om det går bra med två. Jag orkar inte slänga massor av saker men ja, vi får se.

Jag blir arg varje gång jag måste packa. Jag har pakat ut rummet, jag ska sova där men inte ha så mycket saker där hade jag tänkt. Jag vet inte hur det ska gå. Men vi löser det. Ihelgen är det ju Midsommar och det blir det även här i USA om det blir som vi har tänkt oss. Jag och Nadia drar till IKEA imorgon så det blir sjukt nice!!!

Jag tror att min lillvovve kommer hem snart. Han har varit på dagis. Jag ska ta tur med honom om en timma och ikväll blir det baseball game. Hoppas inte att det regnar!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0