Underbara småbröder, right?

Hej! Jag har precis pratat med Jonathan! Vi skulle ha pratat kl 13 i Sverige, vilket menas att klockan är 7 här. Jag var förbredd på det och det var ok. Jag tog mig upp, vet inte hur men ja, ingen Jonathan. Skickade ett sms, "Skype" och han var inne på 2 minuter, and he was all mine!!!

Haha! Nej, gillar din stil lillebror. Vi ses snart.

Jag kommer hem till Sverige den 4 Augusti alla! Jag längtar!



Jonathan, Caroline och Mamma i Ground Zero, NYC. Det var helt underbart när jag hade min familj här, det ensa tråkiga är att jag inte fick visa dem MBH när det är sommar. MBH är något av de finaste platserna under sommaren. Jag ska ta massor av bilder och visa er varför!

Jag har ingen aning om vad som händer idag. Jag ska gå upp och packa och bädda sängen, det är väl en bra början. Jag hoppas kunna prata med Adna också!
Kram xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0