Uppdatering!

Hej, hur är allt med er? Här är det bra, det blev inte många timmar inatt att sova kan jag säga. Man blir typ bakis här utan att ens ha druckit en enda droppe alcohol. Jaja! Ikväll ska vi till en aussie resaturang, det ska bli jätteroligt för Australienarna eller hur det nu stsavas, det är jättemycket lättare att bara säga Aussies...

Tegan, Alana, Victoria, Jacob och Olga är i Boston nu, tydligen skulle de strosa runt kring Harvard. Jag har en dansshow jag ska gå på nu klockan 3 så jag hoppade att följa med men det ser ut som vi ska dit imorgon igen. jag får liksom passa på att åka in till Boston nu, har lite panik över att jag faktiskt åker hem snart. GOSH! Jag vill inte lämna allt!

Nu väntar jag på att Sandra ska komma över med pizza. Jag sprang ner till CVS förut, jag tror verkligen att jag är allergisk mot pollen. Jag dör, det är sjukt jobbigt. Jag fick kosta på mig några otroligt dyra tabletter så det svek väldigt men jag tog med mig en Cosmo och hårfräg hem så det kändes bättre och jag hade några kuponger så det gjorde att jag faitkst fick det hela 8 dollar billigare vilket jag är väldigt tacksam för. Jag valde att de det att jag fick tidningen gratis och halva hårfärgen. Jag vet inte var tiden tog vägen idag, jag och Tegan var väl uppe och stutsade kl 7. Det var varmt i rummet, eller ja, Tegan och Vicotoria tog av frossa för de låg mot fläkten men jag långt helt underbart skönt nerknödd emellan dem. (Sanningen ska fram att det var ingen som ville ligga där jag låg från början så flickorna får faktiskt skylla sig själva)...

Nu väntar jag fortfarande på pizzan. Jag gjorde svenska pannkakor imorse men ja, det var inte särskilt mättande och det är tråkigt när amerikanarna inte kan erbjuda någon god sylt. Hos Tegan finns det typ inte ens mat. Man får leta i skopen och typ komma på egna recept för att inte behöva åka ohc storhandla.

Denna helg har verkligen fått mig att få ångest över att åka hem. Klart att jag vill träffa alla men jag vill inte lämna detta. Ikväll kommer bli en oförglömligkväll. Det känns som att klockan typ är 7 men när den bara är 1. Så ja, dags för mig att lunscha. Det tog mig alltför lång tid idag att duscha, typ 3 timmar springer jag omkring och inte gör någonting. Läser Facebook 27 gånger som jag redan har läst. Det klitlar lite i fingrarna måste jag säga!!!

Puss xxx Ha en Underbar kväll. Hoppas vädret blir bättre ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0