Jag har fått min flygbiljett hem!

Hej!

Ibland önskar jag att jag hade kraften att blogga så mycket som andra au pairer gör. De verkar göra så väldigt mycket, inte för att jag inte gör något men ja, jag tror bara inte att jag orkar.

Så vad gjorde jag idag? Inte mycket, ganska mycket tankar nu så allt tar väldigt mycket längre tid. Jag åkte för att sätta mig på Panera en stund för att skriva lite mail, men mitt BANK OF AMERICA kort fungerade inte. Pinsamt när folk inte trodde att jag hdae 4 dollar på kortet, det slutade med att jag betalade med mitt svenska kort. Ganska pinsamt men saningen var att jag tydligen hade fått ett nytt kort. Vet inte varför, jag har ju inte ens haft mitt kort i ett år, men men, det var väl bara att byta.. Tur att jag hade tillräckligt bensin i bilen för att komma till bensinstationen!!!

Så vad händer idag? Det blir blir skjutsning till flygplasten och lite packning med min lilltjej. Jag kommer sakna dem jättemycket. Ihelgen är det Pias goodbye party som gäller. (Roligt med de där Piorna, de har tydligen bråkat, jag tycker det är lite lustigt, hoppas inte att de använder googletranslate)

Ikväll tror jag det blir att shoppa lite på target, och ja, sedan blir det nog kraz att my place med en mysig film. Kanske skulle besöka gymmet ikväll också, det regnar ju, så det kanske skulle vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0