Weekend part 1. (Still the best to come...)

Hej! Jag lovade att berätta om helgen men jag vet inte om jag orkar. Jag kan bära lite. I fredags åkte jag och Victoria till Tegan för att spendera kvällen där. Tegan hade två vänner som skulle komma på besök, en svensk kille från Long Island, Jocob och en aussie från Virginia, Alana. De kom med flyget ganska sent och de var hungriga när de kom så vi drog till donken mitt i natten. Vi hittade en mobiltelefon, det var ganska kul. Dock lämnade jag in den på MC och ringde till ägarens kompis så den kom nog tillbaka var den skulle.

Vi var ganska trötta allihopa, men jag vet inte varför vi stannade uppe till klockan 4 på morgonen. Jag kan berätta att för mig att stanna uppe länge är nästan lika med en hemsk bakfylla dagen efter. Jag behöver inte ens en droppe alcohol för att det ska hämta. Haha! Jag tror man får väldigt regelbundna tider när man bor med barn. Under natten tog vi en tripp till the lighthouse. Vi träffade också Tegans "loverboy" haha. Det var första gången jag träffade honom och jag vet inte riktigt om han imponerade särksilt mycket. Han kom körandes full, och ja, wtf tänkte jag. Jag fattar inte hur man kan sätta sig bakom ratten när man har drukigt. Trevlig var han i alla fall och lite full kanske.

Vi gick alla och la oss i några timmar. Roligaste var att jag, Tegan och Victoria sov i Tegans säng. Ingen ville ligga i mitten men jag det blev jag som fick göra det i alla fall. Det blev tillslut väldigt bra ändå, eftersom Tegan och Viotira hade legat mot fläkten hela natten och nästan frusit ihjäl. (Lite överdrivet kanske!)

Lördagen stod av mig tjejs dansuppvisning. Det var roligt att se och hon är så duktig. Hon har sådan scennärvaro och jag är riktigt imponerad.

To be continued... (Jag kan säga, polis, alcohol, och ja. Hot om att bli hemskickad) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0