A little bit of both!

Hej!
Jag var nära på att göra något som både skulle vara ganska dumt men också väldigt underbart, jag ville åka hem och överraska min mamma, men det går bara inte. Jag har ett jobb här, jag har vänner här som lämnar mig om en vecka. Jag kan bara inte, hur mycket jag än hade velat. Men men, livet går vidare, jag hoppas mamma får en underbar fest imorgon. Gud, jag kan inte förstå att jag fyller 20 och hon fyller 50!!!

Min familj kommer hit om cirkus en månad, hade de inte gjrot de kanske jag hade resonerat annorlunda. Vi ska strosa runt i NYC och bara ha det så mysigt som det bara går. Nog om det, jag har bestämt mig. Jag ska äta sushi imorgon med Jocey och alla andra. Jag ska åka in till Boston med Jocey på söndag och hjälpa henne att ta farväl. Ja, så får det bli!

I said I would also write in English, conserdering most of my friends here acutally speak English... They know a little bit of Swedish, I am a good teacher and they r pretty intrested as well. Well about my trip home, I was seconds from booking a flight home. But it got to me, that I would miss my best friend's goodbye dinner not be able to go to Boston with her for the last time. I would maybe see thing differnt if my family wasn't actually coming in less then a month. I am about to go to Vinnin Sq to meet Jocelyn for breakfast.

So yeah, I will probably sleep at Jocey's tonight. See u later! <3

Jag måste bara säga om Big Brother... Gud, jag älskar det, är det inte helt stört roligt. Jag fattar inte hur man kan sätta ihop så galna människor tillsammans. Det är helt stört!!!

Ex. - Älskling, titta på mig. Lyssna på mig.
- Hjärtat, jag kan inte titta på dig, jag är BLIND..

Ex. - Darling, look at me. Listen to me, please!
- Babe, I can't see you, I am blind!

Victoria and I are dying when we are talking about it. Gosh, I am so excited for this weekend. We r going to the mall tommorrow during the day and then on Sunday we r going to Boston city and tomorrow night we r going to have awesome sushi with all the au pairs. Susanne and Jocelyn are leaving in the next few weeks. I am so excited for J's trip i Europe. She will have so mush fun!

<3



I love this pic. Sandra, Jocelyn and I. This was probably the best trip together. August 2010. I will always remember. I love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0