Cravings "Vera Bradley"

Hej igen! Jag är så KÄR i Vera Bradley väskorna. Även om de är svindyra måste jag köpa en innan jag åker hem. Jag bara måste. Ni fattar inte vilken användning jag kommer ha för den. Jag kommer kunna ta den till gymmet, ha alla mina 22 000 grejjer som jag har. Den bästa användningen jag kommer ha är när jag pendlar fram och tillbaka mellan Göteborg och Uppsala. Jag antar att det kommer bli en del resande. Johanna flänger ju upp och ner hela tiden.

Hej underbara SJ, ska vi bli buddies igen? Jag funderar starkt på att skaffa en kille som jobbar på SJ..

Jag kan inte bestämma vilken väska jag vill ha. Eller snarare vilken färg det är...



Detta är min favorit!



Men jag tycker att denna är cool också!



Denna var på SALE och var hälften så billig som de andra. Den kostar ursprungeligen 90 dollar, vilket jag tycker är hutlöst.



Denna färgen är också fin. Jag tror jag ska köpa en när mamma är här. Hon kanske hjälper till att betala lite.

Nu ska jag titta på en film. Dröm sött alla där hemma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0