Filmförslag???

Hej! Det blev många inlägg idag. Jag hade en riktigt schill dag. Det blev pannkakor till middag och Shrek den Fjärde i soffan. Vi hade det riktigt trevligt och mysigt. Det är så sjukt hur nära man kommer barnen. Jag älskar mina barn! Imorgon har jag varit här i 8 månader. Tänk, åtta månader. Det är länge men det känns som jag snart är hemma.

Det är en konstig känsla här. Jag går och väntar på något gott, typ våren tror jag. Jag hade en bra vecka, skönt med helg. Jag är ledig hela helgen vilket vi ska fira med att åka till mallet imorgon. Jag ska faktiskt köpa något om jag hittar något som jag gillar. Nu tänkte jag kolla på en film i sängen, bara för att slappna av. Jocelyn och Danii tittade förbi några timmar på kvällen. Jag hade inte sett Dannii på jättelänge, hon verkade må bra. Romina ligger hemma i sängen och är sjuk, jag lider lite med henne. Dock vill jag inte träffa henne för sjuk är det sista jag tänker bli. Jag fick ett mail från Sandra förut att hon var påväg upp till Stowe. Kul, jag som ville ha henne hemma denna helg.

Dags för en film. Jag undrar vilken det blir? Några förslag??

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0