Ja, jag ska sätta igång. ZzZzZz

Hej! Nu var det allt ett tag sedan. Jag har gjrot mycket sedan vi hördes sist. Jag har jobbat med mitt internet i några dagar nu. Jag vet i alla fall hur man fixar något som heter DNS i alla fall. Man lär sig något varje gång förstår ni. Jag lärde mig också att det är till nästan ett hundra procent omöjligt att byta mitt svenska språk till engelska på denna datorn. Det tog mig kortare tid att fixa internet problemet än att byta språket. (Jag har fortfarande inte klurat ut det ännu!)

Vad har jag gjort? Det tänker jag inte berätta nu. Jag ville bara säga att jag TROR, eller i alla fall ska försöka få min blogg att börja starta igen. Jag hoppas hoppas och återigen hoppas på det. Jag har nu internet i mitt rum vilket verkligen underlättar. Jag borde sova nu, jag vaknar upp med världens hangover om jag inte till tillräckligt. Jag ska åka upp till Maine i helgen. Jag pratat om att uppdatera min blogg, så åker jag dit! Bra jobbat!

Nu ska jag i alla fall få lite sömn. Jag är lycklig. Det kommer gå snabbt denna månad tror jag. Jag har en del att göra. Imorgon börjar min to do-list som jag hoppas kunna beta av innan jag hinner lägga till alltför mycket. Gud, imorgon blir det packning och laddning för en weekend full av skidåkning. Jag ska även skriva ett bren till min underbara mormor och lägga upp lite Miami-bilder på Facebook. Ja, ni kan ju ana hur seriös men to do-list är, men det är den faktiskst!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0