Jag är inte gift och har barn!

Hej! Denna lördag har varit härlig. Jag körde ett skönt misstag imorse. Vi skulle åka till mallet, jag tänkte att jag skulle köra så ingen kan ju åka utan mig. Haha! Ganska fel där, Jocelyn hade bestämt sig för att köra. Hon sa att vi skulle åka runt 11 och när vi säger 11 här, menar vi egentligen 12 eller 1 pm. Jaha, tänkte jag. Jag rinde Jocey vid 11 och frågade vad hon gjorde. "I am on my way!" "WHAT?! I thought I was drivning and are we going now???" "Yeah, I give u 15 minutes"... Haha, She knows me to well.

Vi åkte i alla fall till mallet. Alltid lika roligt att köra med med dem. Jocelyn är ganska koncenrerad när hon kör, för de kör ju andra andra sidan vägen i Australien. Men hon kör super! Jag hittade en jeansjacka som jag var väldigt stolt över. Jocey hittade en fin klänning. End of story!

Vi åkte hem för jag ville så badly prata med Johanna. Jag skypade med henne i över två timmar. Haha, det kändes nästan som vi satt i samma rum. Väldigt roligt var det och vi har nästa skypedate imorgon kl 3 pm. Jag längtar!

Jag sitter och tänker på hur jag ska få min ekonomi att gå ihop här. Jag måste betala min resa vilket jag inte alls ser fram emot. Det är 1500 dollar som ska betalas och jag har faktiskt bara 4 månader kvar här. Men det är ju bara att göra. Jag har även lite saker som jag ska gärna skulle vilja köpa. Det finns sådana sjuka shopping möjligheter här och så känner jag mig så begränsad med pengar. Jag vet inte hur andra au pairer klarar sig men jag skulle gärna grina efter pengar hos mamma varje vecka om jag hade lust??? Jag kan inte ritkigt med dock!

Idag såg vi "HallPass". En sjukt underhållande film måste jag säga. Gå och se den med dina tjejkompisar, inte med din pojkvän. Jag tror starkt på idéen faktiskt. Haha! "Men jag är inte gift och har barn"...

LOVE CAROLINE. Jag tänkte se på en film nu.



Danii sa, "Alla måste ha en DEMIN-jacka i garderoben" SO I WENT FOR IT, even though I should maybe not have done it! Whatever. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0