Jag föddes igår!

Jenny, du får jättegärna skicka orginalbilen till mig, gud vad snällt! =)

Ja, i USA finns det shopping men hos mig kasnke inte så mycket pengar, men jag gräver djup ner i plånboken så hittar man ju allt något eller hur? Jag köpte ett par Converse igår, det blev låga, fanns inga andra men de var i alla fall vita. Grattis till Marshalls för att ni har vita Converse, då kan jag checka av det från min lista även om jag kanske köper ytterligare ett par innan jag kommer hem. 25 dollar fick jag betala, bättre än Sverige 110 dollar. >.<

Jag köpte dessutom ett par löpartights i lördags. FRÅN självaste H&M, ibland känner jag mig lite tråkig när jag går in och handlar kläder på H&M men sanningen är att de är de kläderna som jag gillar. Forever 21 har så korta klännigar, jag blir galen. Jag visste dock inte att H&M hade en sportkolletion, det är så typisk mig, jag föddes väl igår eller något.

Jag har inge class på hela denna veckan. =) Victoria, det är du och jag denna vecka, nästa helg och resten av mina 5 månader här. <3



Nu måste jag skaffa mig ett liv. Kanske göra lite nytta? xx


Kommentarer
Postat av: Lukaskristiane

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2012-01-24 @ 11:44:19
URL: http://lukaskristiane.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0