Jag går inte och säger till dig att du är trött!

Hej! Hur är allt med er? Det var en ganska grå torsdag men jag har humöret uppe. Jag blev lite arg på Romina som ringde och frågade om jag låg och sov. Klockan är halv fem på dagen? Skulle jag ligga och sova då. Nej, tyvärr jag jobbar. Jag blir lite smått irriterad på folk som kommer fram och frågar om man är trött eller lägger en kommentar om att man ser trött ut. Det är inte riktigt det man vill höra och det är inte något man frågar folk om tycker jag. Är det inte bättre att fråga hur man mår eller att kanske vädret är fint eller tråkigt. Sluta fråga folk om de är trötta, det är redan vinter och deprimerande.

Är det bara jag som vet vett eller vad? Jag frågar inte ens folk om de är trötta eller lägger kommentarer om att någon ser trött ut. Det är så oförskämt tycker jag!



Jag är inte trött, och fråga inte heller om jag är det!


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Förstår vad du menar, en förälder frågade mig på jobbet häromdagen om jag var trött för han tyckte att jag såg trött ut... hum taaaaack! By the way you got a mail girl <3

2011-04-02 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0