Jag gar och ar superirriterad and it's driving me crazy

Hej! Jag blir lite arg pa mig sjalv, jag menar, hur svart kan det vara att uppdatera en blogg, visa ett tecken pa att jag ar vid liv. Jag ar mycket arg pa mig sjalv just. Sjukt irriterad over sma saker som bara har med mig sjalv att gora. Jag vet inte varfor, kanske borde jag ringa mamma. Det kanske hjalper, eller kanske prata med Johanna?

Jag vet inte varfor jag gar och ar irriterad. Kanske ar for att Jocey aker hem snart, eller for att det igar snoade igen, eller for att jag inte riktigt ar sa aktiv pa gymmet...? JAG VET INTE och det gor mig galen. Jag ar forkyld och kanner inte alls for att vara det. Men ja, jag ar sa irriterad pa mig sjalv.

Ikvall ska jag traffa Tora pa gymmet, hennes nya nickname. Jag hoppas detta blir en bra dag. Jag ska nog ringa mamma om en stund. Jag sitter pa class nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0